2010年6月21日星期一

✖考卷✖

以下是我们

许永敬篇纪先生的作品

心情只要不好

包你看料

一定笑

以下全是属实

无须假

------------------------------------------------------------------------------------

selina,

Apa khapa?baik tak?saya dapat surat awak. Awak kata menceritakan keistemewaan
negara malaysia?saya akan mencerak warkah kepada awak.


Di amlaysia, kebanyak rakyat dan berlancong akan pergi ke kending untuk
berlancong. Kenapa?kerana cuaca kending sangat sejuk, mereka selesa. Di dalam
kending ada hotel, belancong boleh book hotel sana. Shopping kenting ada menjual
baju, T-shit dan sebagainya. Kalau awak pergi dengan cuti, ada promotion 50%-70%.


Selain itu, kending ada mainan seperti outdoor. Outdoor adalah drogon fly, rumah
hantu, beremang dan sebagai. Sealin itu, ada Outdoor pun ada indoor. Indoor ada makanan seperti KFC, MC, pizzla hutz, sucki dan F and N, pun ada mainan, roller cusher, baby car,ben10, dan sebagainya.


Bukan itu sahaja, indoor boleh watch cinima. Sekarang ada kick-ass, sat in the city 宫心计 , 72家租客, banyaknya!!! kecuali shopping, di sana boleh tinggal amoi!Beli cd Lady Gaga < bad romance >, akon < sexy check >, jay sean < Down >, 周杰伦 < 超人不会气 > ... banyak! kakak saya suka Lady Gaga < telephone >, saya suka < bad romance >.


Kalau awak nak ke kending, saya pun naik pergi kerana saya nak beli Lazy Gaga lagu. Bye bye

------------------------------------------------------------------------------------

完毕!!!

------------------------------------------------------------------------------------

没有评论:

发表评论